Nominatie: Liebster award

Van Sunny mama van het onwijs leuke blog: Hallo Sunny. Living the champagne lifestyle on a lemonade budget, kreeg ik een nominatie ( al de tweede keer trouwens) voor de Liebster Award. Mijn eerste nominatie gemist? Lees hier mijn antwoorden terug.

liebster-award

De Liebster Award is een aanmoedigingsprijs onder de beginnende, nog iets minder bekende  bloggers! Erg leuk verzonnen, en ik neem de nominatie met groot plezier in ontvangst. Nogmaals bedankt Sunny mama!

Hieronder mijn antwoorden op jouw 11 vragen:

1. Als je de absolute vrijheid had, waarmee zou je je dagen dan vullen?

Ik denk vooral veel vrijwillerswerk, reizen en creativiteit. Zoals schrijven, schilderen en tekenen.

2. Er wordt weleens beweerd dat je zo oud bent als je je voelt. En dat klopt ook wel. Iedereen heeft een soort van ‘ gevoelsleeftijd’ . Wat is jouw gevoelsleeftijd en is er op die leeftijd misschien iets bijzonders gebeurd?

Absoluut waar. Dat is 17. Ik kocht een huis, trouwde met Bart en ging samenwonen. Prachtig jaar was dit!

3. Wat is jouw mooiste jeugdherinnering?

De vakanties en uitjes met het gezin (ouders en broer). Was altijd een feestje.

4. Wat wilde je later worden, als je later groot zou zijn?

Actrice, danseres, dokter, schrijfster, kunstenaar.

5. Had jij- toen jij een kind was- een ideaalbeeld van hoe je leven er later uit zou zien en welke aspecten daarvan zijn uitgekomen?

Jaaaa… Ik had een heel duidelijk beeld. Ik woonde alleen, wel met wat dieren in een huisje ergens in the middle of nowhere. Ondertussen was ik wel een heel bekende schrijfster, maar onder een pseudonym.

1ffd77ca131e9478024a5f77ca65791c

Niks hiervan is uitgekomen..hahahah. Ik heb wel een boek uitgebracht, dus misschien een heel klein stukje hiervan.

6. Als je maar 1 ding mag kiezen dat je ooit bereikt wilt hebben in je leven, wat is dat dan?

Mijn geld verdienen met mijn hobby. Een beroep waar ik mijn creativiteit in kwijt kan.

7. Hoe wil jij herinnerd worden door jouw dierbaren, als je er niet meer bent?

Als een lief, intelligent en spontaan mens.

8. Wat doe jij als je niet kan slapen?

In bed blijven liggen en proberen aan iets ontspannends te denken.

9. Waar kan jij wakker van liggen?

Misschien een betere raag: Waarvan niet? 🙂

10. Wat helpt jou door moeilijke periodes heen?

Liefde!

11. Noem 1 ding die jij het allerbelangrijkst vindt om je kinderen bij te brengen in het leven. Als je geen kinderen hebt, wat is dan het allebelangrijkst dat jouw ouders jou hebben bijgebracht?

Mijn ouders hebben mij en mijn broer vooral opgevoed met het idee dat geld en spullen leuk zijn, maar dat je dat uiteindelijk als mens niet gelukkig maakt. De toekomst is belangrijk, maar nu in het moment leven nog veel meer.

Ik ben erg benieuwd naar jouw antwoord op onderstaande vraag:

 Had jij – toen je een kind was – een ideaalbeeld van hoe je leven er later uit zou moeten zien en welke aspecten daarvan zijn uitgekomen?

Ik lees altijd met veel plezier jullie reacties!

16 gedachtes over “Nominatie: Liebster award

  1. Ellen zegt:

    familie ? ik had hetzelfde beeld als jij ..
    ik had ook een duitse dog..
    enfin
    het zijn man, twee kinderen en een kleinere hond en katten geworden 🙂
    ipv een boek schrijven haak ik vanalles hahaha

  2. Leuke antwoorden Kelly, mooi advies van je ouders ook. Ik had altijd het idee dat een fantastisch leven mij zo aan zou komen waaien, net als in een film. Nu weet ik dat ik moet werken voor mooie resultaten, en dat maakt de beloning alleen nog maar mooier!

  3. Mooie invulling heb je hieraan gegeven Kelly! Ik vind het knap hoe jij erin slaagt om je antwoorden zo kort, maar wel duidelijk en precies to the point te houden.

    Tot en met vraag 7 hadden jouw antwoorden de mijne kunnen zijn.
    Of toch… Bij vraag 5 (en dat is meteen het antwoord op de vraag die jij graag beantwoord ziet) zou mijn huisje in de stad gestaan hebben.

    Ik vraag me wel af of je misschien niet een tikkeltje te bescheiden bent over het boek dat je geschreven hebt. En mocht je het bij nader inzien zelf toch niet zo geweldig vinden – zo denken we vaak zelf over ons eigen werk, terwijl anderen het vaak wel heel goed vinden – misschien kun je dan overwegen om weer een boek te schrijven, maar dan nu met de lessen in het achterhoofd die je van je eerste publicatie geleerd hebt.

    Wat vind je van dat idee?

    • Leuk om te lezen dat we aardig overeenkomen met de antwoorden 🙂 En nee ben tevreden over mijn boek. Zelfs heel trots. Ik ben ook van plan nog een keer een boek uit te geven, wel een heel anders Soort, maar ga het zeker wel anders aanpakken! bedankt voor je reactie.

  4. livewithfear zegt:

    Leuke vragen en antwoorden! Als antwoord op jouw vraag is dat ik het voor me zie als een leuke studie volgen, vervolgens daar werk in vinden, nog met plezier naar mijn paarden gaan en samenwonen met mijn vriend. Ik ben nog heel jong, dus eigenlijk kan het allemaal nog wel haha. Met plezier naar mijn paarden gaan en een studie volgen is in ieder geval uitgekomen!

Plaats een reactie