LIEBSTER AWARD

liebster_award_3_round

Bij een aantal andere bloggers had ik deze ‘ Award ‘ al eens voorbij zien komen! Voor degenen die het niet kennen, het is een virtuele award voor beginnende bloggers om de persoon achter de blog beter te leren kennen. Erg sympathiek toch? En wat was ik verrast toen ik er ineens achter kwam dat ik genoemd werd in het lijstje genomineerden  door  Beautydump.

Ten eerste: BEDANKT!!!

0000001739

Mocht je nog niet bekend zijn met Beautydump, neem snel een kijkje! Je zal je niet vervelen!

Ten tweede: Mega leuk !!  Met groot enthousiasme heb ik onderstaande vragen beantwoord!

1. Als je moest emigreren naar welk land zou je dan gaan en waarom?

Spanje! Ons huis staat al 3 jaar te koop. Mochten we dit ooit verkocht krijgen, dan vertrekken we gelijk! Het klimaat, de mensen, de taal! Het is een land naar mijn hart! Op vakantie gaan naar Spanje voelt als thuiskomen.

10495029_750240491680612_7341566565070712108_o

Deze foto is genomen op de laatste dag van ons Spanje avontuur 2014.

2. Wat was jou laatste blonde momentje?

Nou die heb ik regelmatig! hahaha… Degene die me het meest bij is gebleven is van een paar dagen geleden. Ik stond driftig mijn haar bij te werken op mijn werk, met haarlak, dacht ik, maar besefte later dat ik al drie dagen met glansspray stond te spuiten! Niet zo heel raar dat mijn kuif niet overeind bleef staan! Shinen deed ik wel! 🙂

3. Ben je een avond- of ochtendmens?

Een ochtendmens!! Elke ochtend, ook in vakanties, standaard 05.00 a 06.00 uur wakker. KLAARWAKKER!

4. Welke vervelende tic(s) heb je?

Vervelend is zacht uitgedrukt! Teveel om op te noemen! Ik ben erg dwangmatig, dus heb ik ook veel vervelende tics.

 Ik moet bijvoorbeeld elke dag het hele huis stofzuigen en veel handelingen moeten drie keer achter elkaar.

5. Met welk doel ben je begonnen met bloggen?

Ik vind het erg leuk om te schrijven en mezelf op deze manier te kunnen uiten. Ik deel graag mijn creatieve ideeen en gedachtenspinsels met anderen.

6. Wie is jou stiekeme ”girlcrush”?

Nou zeer zeker geen stiekeme. Kom er openlijk voor uit dat ik vrouwen ook heel mooi kan vinden. Ruby Rose is toch wel favoriet!

11149364_10152754518341074_8443872294961316609_n

7. Wat heb je vanochtend als ontbijt gegeten?

Een veel voorkomend ontbijtje. Stukjes appel met kwark, rozijntjes en kaneel.

PicsArt_1430054912314

8. Welke positieve eigenschap mochten meer mensen van jou bezitten?

Beter communiceren! Dat zal heel veel minder frustraties opleveren.

9. Wat is jou inspiratiebron voor je blog?

Het leven zelf en mijn kijk op de wereld.

10. Als je één ding mocht wensen, wat zou dat dan zijn?

Pfff…dat is echt een hele moeilijke! In groot opzicht zou ik wensen dat hele nare ziektes zoals kanker niet zouden bestaan.

Als ik een wens voor mijzelf zou doen is dat ik genezen ben van mijn eetstoornis.

11. Wat was het laatste waar je heel hard om moest lachen?

Dat was om mijn man Bart. Ik zou zijn hoofd scheren. Hij staat dan altijd naakt in de douche en maakt zelf alvast een beginnetje. Ik fotografeerde hem in deze positie, waar hij natuurlijk gelijk heel heftig op reageerde met: Echt niet hoor Kel…verwijderen..ik wil niet zo op je blog! HAHAHAHHA….Daar kan ik helemaal om in een deuk liggen!

Nu staat er dus in de regels dat ik mijn favoriete bloggers mag nomineren voor de Liebster award. Hierbij wil ik dus de volgende 11 vragen graag stellen aan:

Sandrijn Swarts:  doormijnrozebril

Mariska: curlycreative

1. Wat is jouw favoriete vakantieland en waarom ?

2. Wat is je meest dierbare herinnering ?

3. Wat is je favoriete seizoen en waarom?

4. Wat maakt jouw echt gelukkig ?

5. Wat is je meest vervelende eigenschap?

6. Hoe ziet jouw ideale huis eruit en waar staat het?

7. Wat zijn je eerstvolgende vakantieplannen?

8. Wat is je lievelingseten?

9. Ben je een koffie of thee mens? En hoe drink je dit het liefst?

10. Wat is je droombaan?

11. Wat denk jij dat wij nog niet van jou weten en wat we ook totaal niet zouden verwachten?

-Regels-

Bedank en link naar de persoon/blog die je genomineerd heeft.

Beantwoord de vragen die je gegeven zijn door diegene die je genomineerd heeft.

Nomineer je favoriete bloggers (max. 11) en link deze (200 volgers en minder) en stel alle genomineerden op de hoogte van hun nominatie

Veel plezier!!

12 gedachtes over “LIEBSTER AWARD

  1. Hoi Kelly,
    Ik kom eens even een bezoekje brengen na jouw reactie op mijn blog.
    Leuk om je via deze blogpost al wat beter te leren kennen. Je schrijft zo vlotjes, echt gezellig om te lezen. Hopelijk kunnen jullie ooit naar Spanje trekken, dan zal jouw – zo te lezen erg drukke – levensstijl vanzelf wel temperen. 😉

  2. Leuk om te lezen! Ik ben ‘nieuw’ hier op jouw blog, maar dit soort vragenlijstjes leest toch altijd heel prettig! Ik herken mezelf wel een beetje in jouw tics. Niet zo erg dat ik alles drie keer achter elkaar móet doen, maar wel dat het beter voelt als ik het wel doe.

Plaats een reactie