TAG: 50 Fun Questions Tag

Om mij weer een beetje beter te leren kennen, een leuke TAG met maar liefst 50 vragen.

PicsArt_1425635053622

Benieuwd of ik dansend onder de douche sta?

1. Laat je de deuren van je kledingkast open of doe je die netjes dicht?
Ik heb een inloopkast, en daar zitten geen deuren voor. Maar mijzelf kennende had ik ze zeker te weten dicht als ik deuren zou hebben.

2. Neem je shampoo en andere spullen mee van de hotelkamer?
Nee, nog nooit gedaan. Maar niet omdat ik zo netjes ben hoor. Vind het vaak niet mooi of stinken.

3. Slaap je met je dekbed ingestopt of hangt deze los?
Los.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee. Maar wel een reserveringsbordje uit een restaurant.

5. Gebruik je graag post its?
Nee, ik vind ze irritant, raak ze altijd kwijt en het ziet er rommelig uit. Geef mij maar lijstjes.

6. Spaar je Airmiles en zo ja, heb je ze ooit wel eens gebruikt? 
Ja en ja. Voor korting op dvd’ s in de Albert Heijn en parfum bij de Etos.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? 
Nou beide liever niet. Ik denk dan toch een beer. Geen idee waarom.

8. Heb je sproeten?  
Ja, maar alleen in de zomer als ik echt flink verkleurd ben.

9. Lach je als je door hebt dat iemand een foto van je maakt? 
Ja…een beetje dom misschien, maar het is een soort automatisme.

10. Waar kan je je kapot aan ergeren bij anderen?
Mensen die meer de ruimte om je heen aan het scannen zijn , dan dat ze je aankijken als je tegen ze praat.

11. Tel je je stappen weleens als je aan het lopen bent? 
Ja. Dit doe ik vaak als ik snel ergens wil zijn. Het leid af dat het vaak nog een heel stuk is. Ik ben namelijk geen wandelaar. Geef mij maar een fiets.

12. Heb je wel eens in de struiken geplast? 
Heel vaak.

13. Ook wel eens gepoept dan? 
Nee, dat dan weer niet.

14. Dans je wel eens zonder muziek? 
Regelmatig. Ik zing dan wel zelf een liedje, maar dat kan je geen muziek noemen. 🙂

15. Kauw je op je pen? 
Nee. Niet meer, vroeger wel. Echt zo smerig.

16. Met hoeveel mensen ben je naar bed geweest deze week?
Eén.

17. Heb je een één- of tweepersoonsbed? 
Tweepersoons. Een heerlijke boxspring.

18. Wat is je favoriete nummer van deze week? 

Alvaro Soler – El Mismo Sol. Wat een heerlijk zomers Spaans nummer!

19. Vind je het kunnen als mannen roze dragen? 
Ja. Ik vind het een hele mooie kleur. Bart heeft meer roze in zijn kledingkast dan ik.

20. Kijk je vaak naar tekenfilms?
Ja en ook met veel plezier. Niels Holgersson is toch wel favoriet!

NielsHolgersson

21. Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt? 

Memento. Verschrikkelijk!

22. Waar zou je waardevolle bezittingen verstoppen als je ze zou hebben? 

Alles wat waardevol is voor mij, heeft een ander niks aan, omdat dit geen geld waard is. Ik hoef ze dus ook niet te verstoppen.

23. Wat drink je bij het avondeten?  

Meestal niks. Tijdens het eten koken een rood wijntje.

24. Welke saus eet je bij je kipnuggets?
Als ik ze al eet, is het bij de MC Donald’s, en dan krijg je volgens mij zo’n zoet sausje erbij.

25. Wat is je favoriete eten? 

Brood, Salades, pasta’s, kipkluiven en Turks eten.

26.  Welke films kan je eindeloos blijven kijken? 

The Goonies en Disney films.

goonieswallpaper

27. Wie heb je als laatst gekust?
Bart

28. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? 
Nope.

29. Zou je ooit naakt poseren in een blad? 

Nee, al zal ik er wel over nadenken. Ik denk dat ik het uiteindelijk niet zou doen. Gelukkig zal ik nooit voor deze keuze komen te staan! 🙂

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief met de hand geschreven? 

Dat is al een tijdje geleden. Ik schrijf wel veel gedichten en kaartjes nog met de hand.

31. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet controleren? 
Ja.

32. Ooit een verkeersboete gehad voor overtreding van de maximum snelheid? 
Nee! Ik rij als een natte krant.

33. Ooit zonder benzine gestaan? 
Nee, gelukkig niet.

34. Wat eet je het liefste op brood? 

Roomboter,rosbief, kaas en hagelslag.

35. Wat eet je het liefst als ontbijt? 

Ik heb niet echt een favoriet. Ik wissel heel veel af. De meest voorkomende is toch wel appel, met kwark ,kaneel, rozijnen en noten. Het liefst, maar dit doe ik nooit zou een pannenkoek met suiker zijn.

36. Hoe laat ga je meestal naar bed? 
21:30 uur.

37. Ben je lui? 

Nee, ik vind het ook echt niet fijn als ik zo’n dag heb waarin ik niet vooruit te branden ben.

38. Wat was je favoriete outfit tijdens verkleedpartijtjes toen je klein was?
 Ik was en ben nog steeds dol op verkleden. Ik had een hele kist vol. Natuurlijk veel prinsessenjurkjes en pakjes. De Jasmina outfit en Maya de bij waren favoriet!

Hier samen met mijn broer verkleed voor de laatste dag van de avondvierdaagse.

PicsArt_1437673341141

39. Wat is je sterrenbeeld volgens de Chinese horoscoop? 

Draak.

40. Hoeveel talen spreek je? 
Vijf : Nederlands, Engels, Duits, Spaans en Frans.

41. Heb je een abonnement op een krant of tijdschrift? 

Nee, al twijfel ik zeker 1 keer per maand om het wel te doen. Ik vind de Linda erg leuk. Ik krijg wel elke maand de VT wonen van een collega van Bart. Zo lief!

PicsArt_1436692421302

42. Speelde je vroeger liever met poppen of met autootjes? 
Poppen. Barbies en baby Born.

43. Ben je eigenwijs?
Ja. Niet extreem, maar wel een beetje.

44. Dr. Phil of Oprah? 

Yak. Vreselijk t.v. Als ik echt moet kiezen Dr. Phil.

oprah-dr-phil-split

45. Heb je ooit een soap serie gevolgd? 
Absoluut!!! As The World Turns en GTST.Echt erg! Nu volg ik al jaren niks meer.

46. Heb je hoogtevrees? 
Ja, maar het wordt steeds minder.

47. Zing je in je auto? 
Wel vaak ja. Als er een heel lekker nummer op de radio is, gaat de volume knop torenhoog en zing ik keihard mee. Vaak schrik ik mij de volgende ochtend dan helemaal het leplazerus als ik de auto start, omdat de radio dan nog zo hard staat. 🙂

48. Dans je onder de douche? 

Nee.

49. Dans je in je auto? 
Yep! Heel vaak. Wel als bijrijder natuurlijk.

50. Heb je ooit een pistool gebruikt? 

Ja. Een keer op een open dag van het leger en op de schietvereniging. Niks voor mij. Ik hou absoluut niet van wapens.

Dans jij onder de douche? En wat vind jij van mijn antwoorden? Ik lees altijd met veel plezier jullie reacties!

13 gedachtes over “TAG: 50 Fun Questions Tag

  1. bart zegt:

    Haha geinig. *enne, ik kies voor een beer geen idee waarom????
    Een keuze waar ik weer woest om kan worden. Ziet het wel weer gebeuren dat ik door die keuze de strijd met de beer aan moet gaan. 😉😉😉

  2. Nee, dansen onder de douche doe ik niet, maar zingen wel. Als ik alleen ben. Anders krijg ik op m’n donder. Ik zing afschuwelijk vals.

    Wát een vragen zeg…. Waar komen die vandaan?

    En doe mij trouwens maar Oprah, by far!

    Heel leuk ingevuld, deze tag. En die foto van jou als Maya de bij is ook erg lollig :-))

    • Ik zing ook zo vreselijk! Maar ik krijg gelukkig niet op mijn donder..hahahah..Die vragen, geen idee, kon nergens een bronvermelding vinden. Meestal zet ik dit er bij namelijk. Nee, ik vind Oprah een lief en leuk mens, maar zo slecht interviewen. Bedankt voor je leuke reactie!

  3. Galina zegt:

    Oh wauw, ik dacht altijd dat ik de enige was die Oprah slecht vond interviewen. Ze laat mensen niet uitpraten en is heel egocentrisch. Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor Oprah gaan, omdat Dr. Phil zo een tenenkrommende gasten heeft altijd (‘de broer van mijn beste vriend doet het met mijn moeders kat, wat nu?’). Leuke antwoorden!

  4. Niels Holgersson was een reeks waar ik vroeger toen ik een klein manneke van 6 was, ook enorm veel naar keek. Dankzij dat hamster heb ik toen een voorliefde voor hamsters gekregen toen 😉

    Ze beginnen de reeks nu op Amazone.fr uit te brengen in seizoen boxen, wel in’t Frans natuurlijk. Voor het Nederlands ga je denk ik nog lang mogen wachten…

Geef een reactie

