TAG: I LOVE SUMMER

edbb5cdacfecbaf8b0e7086f8ebf1f0f

Volgens mij is dit al een hele oude tag in bloggerswereld?

 Maar omdat ik dol ben op de zomer, nouja.. eigenlijk meer op de temperatuur dan, want de lente is veel mooier, vond ik het erg leuk om deze vragen te beantwoorden!

Let’s Go!

10486199_750240455013949_7595584854875070200_n

Wat is je favoriete kleur nagellak voor de zomer?
Ik ben altijd  erg fan van roze kleurtjes. In de zomer zijn ze vaak iets feller.

20140729_134901

Neon Pink Nails (18)

Wat is je favoriete lipkleur voor de zomer?


Ik draag altijd een lipstick. Meerdere over elkaar om de juiste kleur te krijgen. In de zomer is dat vaak een roze/koraal kleur.

cute-fashion-like-lips-lipstick-Favim_com-287424

Wat is je favoriete accessoire voor de zomer?

Mijn hoedje! Ik heb er een stuk of 10. Elke zomer koop ik er een nieuwe bij. Het liefst op de bestemming zelf van de zomervakantie van dat jaar.

fd2c2a4cda351e22452b76449ce6f54a

Welke zomertrends van dit jaar vind je het meest leuk?

Ik volg geen trends. Dus ik heb echt geen idee. Wel zie ik veel bloemenprints in de winkels, en daar hou ik wel van!

Ik blijf de Ibiza style erg leuk vinden!

8ebf20b3fdd05898afeaae64edc9e0b6c0c9e0278d118578565f302676b6df323f6e731f7237c6ff077098bd959b5ce6

Wat is jouw favoriete geurkaars in de zomer?
De lekkere geur van fris linnen. Ik gebruik dan geen geurkaars maar kleine kaarsjes of soycents.

Wat is je favoriete zomerparfum?
Zonder twijfel: Jill sander,Sun!!! Deze draag ik al jaren en het blijft een heel fijn geurtje.  In de zomer maak ik vaak ook gebruik van body splashes.

body-splashes

Wat is jouw favoriete zomermuziek?
Ik heb niet echt een favoriet in de zomer. Maar ik wordt wel heel vrolijk in de zomer van Salsa muziek. Als het dan zo lekker warm is voelt het een beetje alsof ik in Spanje ben 🙂

Wat neem je mee naar het terras of naar het strand?
Bart natuurlijk 🙂 Wel zo gezellig! hahaha..

Als ik naar het terras ga neem ik een klein tasje mee met daarin wat contant geld,kauwgom, lipstick en mijn telefoon. Niet veel dus! Naar het strand gaat er behalve mijn hoedje en strandlaken ook altijd zonnebrand en een stapel tijdschriften mee.

Wat is jouw favoriete zomerdrankje?
Een ijskoud biertje.

glass-beer-beach-17009036

Wat vind je het allerfijnst aan de zomer?
Heel fijn vind ik aan de zomer dat het heerlijk warm is en je gewoon buiten kan zitten met een koud glas drinken of ijsje. Maar het allerfijnst vind ik toch wel dat mijn spieren wat losser worden van de zon en dat mijn Reynaud stijfheid en blauwheid iets minder wordt.

Wat draag jij het liefst aan je voeten in de zomer?

Niks!! hahah..Maar als het dan toch echt moet slippertjes.

Roze/ gouden slippertjes. Van Bart gekregen afgelopen vakantie in Noord-Spanje

Roze/ gouden slippertjes. Van Bart gekregen afgelopen vakantie in Noord-Spanje

Hou jij ook zo van de zomer? En wat zijn jouw antwoorden op bovenstaande vragen?

Ik lees altijd met veel plezier jullie reacties!


11 gedachtes over “TAG: I LOVE SUMMER

Geef een reactie

