De Create It Your Way TAG

Tijdje geleden kwam ik deze TAG tegen. De Create It Your Way TAG. Oorspronkelijk verzonnen door Judith en Maaike. Ik vind deze TAG zo leuk, omdat ik en waarschijnlijk vele mede bloggers (creatieve mensen) gelijk een idee hebben of hier regelmatig over hebben gefantaseerd.

Ik kon niet wachten om onderstaande vragen te beantwoorden.

Here we go!

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?

Naar Patjoelie. Deze parfum is al heel oud en brengt een soort van jeugdsentiment met zich mee. Heerlijke geur.

images

Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?

Zeker een roze tint! Een combinatie van bijna neonroze gemeng met een zachte koraal oranje achtige kleur. Wel goed glanzend, maar geen glitters. En graag in 1 laag dekkend!

Als je een beautyproduct kon maken, waarvoor zou het dan zijn?

Nou ik weet er wel een paar hoor!  Een dag/nachtcreme in een die bij iedereen werkt, welke huid je ook hebt, en alle onzuiverheden in 1 dag weg zou halen.  En waar ik zelf een hele grote hekel aan heb, is mijn voeten ontdoen van eelt. Ik zou wel een een crème willen, waarmee je je voeten elke dag even insmeert en je voor altijd echt eelt vrij ben.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven?

Ik heb dit al mogen doen en ben er nog steeds heel trots op. Ijskoude jaren. Voor meer informatie: KLIK!

petrie_cover_klein

Maar als ik nu een boek uit zou mogen brengen, is het een kinderboek. Inclusief de illustraties.  Eigenlijk wil ik hier niet teveel over zeggen, omdat ik stiekem al een tijdje bezig ben. 🙂

Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?

Een verfilming van mijn kinderboek! Ik ben groot fan van Angelina Jolie, Dakota Fanning, Julia Roberts, Natalie Portman, Robert Pattinson en Ryan Gosling. Toch, voor de kinderrollen vind ik dit dan wel weer een lastige. Ik vind bijvoorbeeld Mara Wilson heel goed. Zij speelde de hoofdrol in Matilde en ook het dochtertje in Mrs. Doubtfire, maar zij is inmiddels ook een volwassen vrouw. 🙂

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?

Het liefst een tweedehandszaakje. Oude meubels, accessoires, sierraden, kleding en schoenen. Met een gezellig koffie/thee hoekje.

O zie het al helemaal voor me!

7f78a7b6b00d06ef45779dd7d19eed2d

Als je een robot zou kunnen maken, wat zou die dan kunnen?

Wat niet? hahahha..maar oke, ik zou het bij 1 ding laten. Ik zou het heel fijn vinden als deze mijn huishoudelijke taken, zoals stofzuigen, wc en badkamer boenen,pad vegen enzo over zou kunnen nemen.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou het dan zijn?

Deze vind ik dan wel weer lastig, want ik ben helemaal niet thuis in de apps. De enige app die ik bezit is what’s app, hahahha..Dus ik ben bang dat ik nu iets ga verzinnen, wat allang besaat.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou het eruit zien, waar zou het leven, etc.?

Ik hou ontzettend veel van dieren. Ik denk dat mijn liefde voor dieren nog groter is dan die voor mensen. Daarom ben ik ook niet zo van het fokken. De natuur is prima zoals hij is. Al het genetisch gemanipuleerde eten lijkt me helemaal niet goed voor je en ook met dieren is het zo dat er vaak problemen ontstaan wanneer mensen een bepaald ras willen creëren.

Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?

Communicatie. Ik ondervind, vooral in mijn vak, dat heel veel mensen moeite hebben met een ‘ normale’ communicatie. Lessen waarin je leert om anderen complimentjes te geven, lessen over hoe je een goede discussie voert, zonder gelijk te gaan schreeuwen en met verwijten te smijten. Hoe je bijvoorbeeld kritiek, toch positief kan brengen en echt naar elkaar te leren luisteren.

Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?

Dit is vast en zeker softijs of schepijs.Ik kan niet kiezen. En dan een combinatie van vanille met stukjes hazelnoot, rozijntjes, honing en pure chocolade. 🙂

02

Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?

Dit zou een combinatie zijn van de vrucht marcuja en citroen! Och, nu ik dit type..heb er gelijk trek in!

PM_Verre-Caipirinha-fruit-mix-maracuja2

Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hoe zou die er dan uitzien?

Ik denk eentje die er zwaar geirriteerd uitziet. hahahah…ik moet altijd het hardste lachen om dit soort.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien en waar zou het staan?

Eigenlijk maakt het huis mij niet zo heel veel uit, maar vind ik de locatie veel belangrijker. Dit is namelijk in Andalusie. Het meest zuidelijk gedeelte van Spanje. Maar oke….als ik dan mijn huis toch zelf zou mogen ontwerpen..:)  het liefst gelijksvloers, een veranda mag niet ontbreken, omringd door een grote wilde tuin, een eigen atelier, en uitzicht op de zee.

b884b77957b4f35c5c770cc7532e816c

A (41)

Is het nu al voorbij? Ik kan zo nog wel even doorgaan. Niks leukers dan te fantaseren over dit soort vragen!

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties en antwoorden.

10 gedachtes over “De Create It Your Way TAG

  1. Superleuk ingevuld! Bij de winkel vraag kwam meteen bij mij op een kringloopwinkel! En toen zag ik tweedehandse winkel staan en moest ik stiekem toch glimlachen. Goede keuze Andalusië! Zo een leuk en zuidelijk gedeelte van Spanje 😀 Lekker Mediterraanse klimaat daar ook 😀

Geef een reactie

