Ziek

Vanaf vorige week woensdag zijn Bart en ik heel druk aan het klussen in ons huis. De trap, de hal, deuren en kozijnen. Schuren, schoonmaken, verven..en natuurlijk alles drie keer, want ook al staat er toch echt op de verfpotten dubbel dekkend, het gaat nooit in een keer!! Nog steeds druk aan de klus, voelde ik mij afgelopen vrijdag toch niet helemaal fit. Zere keel, pijnlijke huid. Eigenlijk weet je het dan zelf vaak al, maar hoop je dat het daar bij blijft…. Maar het mocht niet zo zijn! Zaterdag kwam de snotneus erbij en gisteren heb ik mij er dus maar aan overgegeven. Het is lang geleden dat ik mij zo beroerd heb gevoeld! Dus tot de tijd dat ik mij weer een beetje mens voel, zal er hier niet veel activiteit zijn.

PicsArt_1428136479323

Iedereen een hele fijne maandag gewenst! Hatsjoehhhhh…en hopelijk tot snel!

10 gedachtes over “Ziek

Geef een reactie

