Evaward TAG

 Ik ben getagd! 🙂

getagd

Bedankt  hiervoor Kim Donz!  En aangezien dit mijn eerste keer is ben ik natuurlijk super vereerd!

Ik had deze Tag nog niet eerder voorbij zien komen, en wist ik eerlijk gezegd niet zo goed of dit wel echt iets voor mij zou zijn na vraag 1…hahahah, maar neem graag de moeite om hem in te vullen zodat jullie me weer iets beter leren kennen!

1. Minipaarden of luiaarden?

Nou dan toch minipaarden. Ik heb met allebei niet zoveel eigenlijk, maar als ik luiaarden op t.v. ziet krijg ik al de kriebels. Hou van alle dieren, maar vind hier gewoon niks aan. Aan Aart de luiaard van de Hoy Hoy reclame erger ik me al gigantisch!

hoyhoyv2

2. IJsjes of taart?

Ook al ben ik echt een kou kleum en moet het zeker boven de 25 graden zijn wil ik een ijsje eten, ben ik hier stapel gek op! Vooral van schepijs kan ik geen genoeg krijgen!

untitled

3. Series of films?

Films! Ik heb best al wel een aantal series gezien, maar merk dat het me op een gegeven moment gaat vervelen. Dezelfde mensen en hen dingen. Behalve Orange is The New Black! GEWELDIG!!!

orange-is-the-new-black

4. Welke film moet iedereen gezien hebben? En welke juist niet?

Ik raad zeer zeker Pieces of April aan. Ik vind het een steengoede film! Alles is hier in verwerkt! Een film met een lach en een traan…en heb deze ook al heel vaak gezien. Wat ik echt een hele slechte film vind is Memento. Echt ronduit vreselijk!

Pieces_of_April

5. Wat is je favoriete taart?

Slagroomtaart van de Hema, maar dan wel met een aardbeien jam laagje! 🙂 precies zoals die op de foto.

9e2a0dcddf2

6. Welke stad, naast Berlijn uiteraard, zou je graag eens willen bezoeken?

Elke stad vind ik zijn charme hebben, dus wil ze allemaal wel bezoeken, maar ben wel heel  benieuwd naar Kopenhagen.

kopenhagen

 

7. Op welke blogpost ben je het meest trots?

Lastig! Ik denk toch wel mijn eerste: Me, myself and I, omdat dit de start van mijn blog betekende!

8. Welke drie bloggers en hun blogs wil je extra in het zonnetje zetten?

 Ik  zou graag willen dat mensen eens een kijkje nemen op de volgende blogs:

Kim Donz

– Paperboats

Dat zit wel Snor

Ik denk dat dit hele leuke en sterke vrouwen zijn en lees graag hen berichten.

9. Vertel eens iets wat mensen door het lezen van je blog waarschijnlijk écht niet van je weten…

Uhh….ik denk dat ze niet weten dat ik een roker ben ???

Ik heb geen idee wie ik moet taggen, maar natuurlijk ben je vriJ om deze wel over te nemen mocht je het leuk vinden!

3 gedachtes over “Evaward TAG

  1. Ondanks de soms wat aparte vragen (haha) heb je hem leuk ingevuld! Ojaaa die HoyHoy reclame, vreselijk!! Eigenlijk is dat al reden genoeg om voor minipaarden te kiezen ja…
    En ik kan niet wachten tot het nieuwe seizoen van Orange is the New Black komt 🙂

Geef een reactie

