DIY Schilderij: O my Deer!

In mijn ‘ a little bite of my life’ plogjes’ hebben jullie al kunnen zien dat ik regelmatig lekker aan de slag gaat met mijn schilderspullen. Ik vind dit een van de leukste bezigheden die er zijn, als ik maar genoeg inspiratie heb.

Dit schilderij maakte ik vorig jaar zomer

PicsArt_1404913098417

Mijn schilderijen zijn vaak heel veel fantasie en het liefst zoveel mogelijk kleur!

Mijn laatste werk heb ik nog helemaal niet met jullie gedeeld, terwijl ik er echt Mega blij mee ben. In tegenstelling tot al mijn andere schilderijen, die ik altijd gelijk weggeef of verkoop, hangt deze nu op in onze woonkamer.

Voorzichtig beginnen.

PicsArt_1422745005167

PicsArt_1422745115394

PicsArt_1422745272159

PicsArt_1422745367807

En Tadaaaaa….

Het resultaat!

PicsArt_1422744925397

Schilderen jullie ook weleens? En waar halen jullie je inspiratie dan vandaan?

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties op mijn ‘ O my Deer!” creatie!

9 gedachtes over “DIY Schilderij: O my Deer!

  1. Aah die is echt tof! Ik wil heel graag beginnen met schilderen. Vroeger deed ik het wel eens en toen vond ik het heel leuk. En kan het wel even goed gebruiken om te ontspannen. Maar… ik heb er helemaal geen tijd voor!

  2. Lilian zegt:

    O, hij is geweldig, je hertje! Leuk gedaan zeg… en die kleuren, echt tof! Je zomerschilderij is trouwens ook mooi geworden. Je had al ns een ‘in progress’ versie laten zien hier, geloof ik. Ook die is echt heel mooi. Vooral blijven schilderen, je maakt echt heel mooie dingen.

    Schilderen doe ik minder vaak dan prutsen met inkt:-) maar da’s net zo ontspannend hoor!

    • Thanx Lil!! Ik ben er ook heel blij mee!! Ik blijf lekker schilderen..vind het HEERLIJK om te doen..en in tegenstelling tot vroger, hoeft het ook niet gelijk af. Doe soms nu maanden over een schilderij, en vind dat helemaal niet erg. Ik ben dol op jou inkt kunstwerken!

  3. Conja zegt:

    Ik vind dat Deer schilderij echt FANTASTISCH!!!!! Ik word er gewoon helemaal vrolijk van, zo lekker creatief en stoer, zo anders. Het inspireert me en ik denk steeds aan dat schilderij. Gek he 🙂

Geef een reactie

