Organic Moroccan Argan Oil Skin Lotion van dr.organic

 Al sinds een paar maanden hebben wij een filiaal van De Tuinen in ons pieterpeuterige dorp.  Ik ben gek op dit soort winkels en mijd ze daarom altijd heel bewust! Ze zijn namelijk zeer gevaarlijk voor mijn portemonnee!  Ik kan hier nooit zonder iets te hebben gekocht weer naar buiten lopen, maar gisteren op een zwak moment piepte ik toch even naar binnen.Wel had ik een heel goed excuus! Mijn bodylotion was zo goed als op. En als grooverbruiker bodylotion kan ik geen dag zonder!

Ongeveer een jaar geleden ondekte ik producten met Argan Oil. Ik heb altijd last van een zeer gevoelige en al snel geirriteerde huid. Mijn handen zijn het ergst! Vaak rood, gevoelig, kloofjes, kapotte nagelriemen en slappe nagels. Na heel veel zoeken en uitproberen is nu toch echt mijn favoriete handcreme van het merk Inecto, en inderdaad ook met Pure Argan .

PicsArt_1398279162431

Wel heb ik drie heel belangrijke eisen waar mijn lotions/ crèmes aan moeten voldoen:

1.Snel intrekken (vind zo’n vette plakkigerige huid echt verschrikkelijk)

2.Lekker ruiken

3. En het belangrijkste mijn huid herstellen en niet nog verder irriteren.

Graag wil ik dus mijn nieuwe zeer geslaagde aankoop met jullie delen!! Want wat is dit een geweldige lotion!

Skin Lotion met Moroccan Argan Oil van dr. Organic.

Ik ben al een tijdje bekend met producten van dr. Organic maar had deze variant van body lotion nog niet ondekt!

Mocht je nog onbekend zijn met producten van dr. Organic, ze beloven dat ze geen agressieve chemicalien, dierlijke producten of genetisch gemodificeerde ingredienten gebruiken.

En de kers op de taart: Alles van dr. organic is dierproefvrij!

Voor deze handige tube met een inhoud van 200ml betaal je bij De Tuinen 11,95 .

Wat mij als eerste erg aanspreekt bij het openmaken is de geur. Ik ben dol op de geur van Argan Oil. Ik moet altijd gelijk aan de sauna denken. Een zachte, iets zoete, nootachtige, maar toch frisse iets muntachtige geur!

PicsArt_1422354833811

Nu geef ik toe dat ik het vrij prijzig vind voor een body lotion met maar 200 ml. Meestal zit ik toch eerder rond de 5 a 6 euro voor 300 ml.

PicsArt_1422354926420

Maar zoals je zelf kan zien, heb je maar een heel klein beetje nodig voor een groot resultaat!

PicsArt_1422355010248

Eerst schrok ik heel even, en dacht ik dat ik perongelijk een douchegel gekocht had, doordat het zo crème/wit uitsloeg. Maar na een halve minuut even goed inwrijven was de lotion al zo goed als ingetrokken.

En tadaa:

 

PicsArt_1422355079650

Het reslultaat: Een zeer zachte, lekker ruikende en totaal niet vette huid!

Ook vanochtend waren mijn handen nog steeds super zacht, nadat ik ze toch al meerdere malen weer gewassen had!

Ik kan dus wel zeggen dat ik echt meer dan tevreden ben over deze body lotion en het dan ook helemaal niet erg vind om er iets meer voor te betalen.

PicsArt_1422355635307

Ben jij al bekend met producten van dr. organic? En zoja, wat vind jij hiervan? En is deze lotion misschien iets voor jou?

Ik lees met groot plezier jullie reacties!

3 gedachtes over “Organic Moroccan Argan Oil Skin Lotion van dr.organic

Geef een reactie

