a little bite of my life in pictures

Een hele goedemorgen!!! Ja dat was het zeker. In tegenstelling met mijn vorige ‘ Vrije Woensdag’, stonden we goed gemutst op.

Zin in de dag!

En eigenlijk is dit het meest  saaie ‘ Vrije Woensdag ‘ verslag, van alle voorgaande, maar ik had een heerlijke dag!

Opstaan met veel koffie, en het was weer tijd voor een nieuw pak!! Echt verse koffie dus!

PicsArt_1404910288511

Ik ben de laatste tijd nogal erg moe. Alles kost net wat meer energie en last van die kleine kwaaltjes en pijntjes. Dat heeft alles te maken met dat ik toe ben aan vakantie. Maaaaaaar….eindelijk…die is al heel duidelijk in zicht. 🙂

Laaste loodjes dus…

Ik had voor vandaag twee klusjes op mijn lijstje staan en wou de rest van de dag vooral leuke dingen doen. Ontspannen. Bart was ook lekker vrij, dus dan ga ik liever samen op pad.

Maar eerst wil ik nog even wat met jullie delen!! Mijn schilderij is eindelijk af!! Ik ben erg blij met het resultaat! Ik zou er zo willen wonen, jullie niet?

PicsArt_1404913098417

En gelijk alweer een nieuw schildersdoek ingeslagen. Ik vind het echt zo leuk om te doen en ook genoeg ‘ ideeen’, dus ga ik lekker door.

Maar oke…waar was ik…oja..

Klus 1: De badkamer grondig opruimen en uitsoppen.

Jaaah…zelfs het douchegordijn verdween in de wasmachine.

PicsArt_1404910688286

Jammer dat jullie het niet kunnen ruiken, maar een uurtje boenen later was het net of je de sauna binnenstapte. Heerlijk fris!

PicsArt_1404911150384

Trek!! Eerst ontbijten voordat ik aan klus twee ging starten.

Ik voel een beginnende koortslip. Dat heb ik meestal als ik wat vermoeider ben of ziek.

Dus ook gelijk maar wat extra vitamine.

Bart nam deze amandel melk mee. Ik vind hem heerlijk. Je schijnt ook kokos smaak te hebben. Hmmmm..

PicsArt_1404910477264

Klus 2: Zoals altijd…heel veel was en strijk.

En ik kreeg de tip van mijn moeder om mijn wasmachine eens goed te reinigen met onderstaand product.

Hoe werkt het?? Maak eerst het filter schoon. Leg een schoon droog vaatdoekje in je wastrommel. Zet het wasprogramma, zonder voorwas op 95 graden aan, en giet na 5 minuten draaien de gehele inhoud van de fles in het zeepbakje. Reinig hierna de rubberen randen met een doekje en je wasmachine is weer zo goed als nieuw!

PicsArt_1404911347941

Terwijl dit process in werking was ging ik sporten. Echt lekker weer was het niet nee. Vies en zelfs best wel fris.

Maar ook weet ik dat ik mijzelf veel fitter voel na zo’n tochtje. Muziekje op en gaan!

PicsArt_1404911571586

Daarna lekker lang douchen, opfrissen en even wat boodschapjes.

Weer wat leesvoer voor aankomende vakantie en een nieuwe variant van een reep pure chocolade.

Inderdaad ‘ Hands off, my chocolate !! ‘ Wat is dit heerlijke chocolade!

PicsArt_1404911762877

En alweer aardig hongerig!! Lunchen!

PicsArt_1404912531568

Inmiddels was Bart ook al eventjes wakker. Was ook met zware tegenzin door het vieze weer een rondje gaan hardlopen, opgefrist en ready to go!

Uitzicht vanaf de voorkant. Mooi, maar met het zonnetje erbij veel mooier!

PicsArt_1404913172729

Helaas pindakaas. We vertrokken in de stromende regen!

PicsArt_1404927535124

En het kon ook niet anders. Struinen in de kringloop.

Maar eerst een cappuccino en een plakje cake. En dat vind ik zo lekker!!

PicsArt_1404928103015

We hebben hier wel een dik uurtje doorgebracht. Wat een spullen!

Al was de score karig: Voor Bart een oranje shirt en ik een plastic kaugomballenautomaatje. Is die niet schattig? Ik hou niet van rood, maar ga hem leuk pimpen in een andere kleur, met lampjes  en….Ik heb het al helemaal in mijn hoofd! 🙂

PicsArt_1404928323798

Op de terug weg een pit-stop bij een van onze favoriete restaurantjes, met hele lekkere rode wijn.

Al vergaten we de tijd een beetje….

PicsArt_1404928503875

En was het alweer dik avond geworden!! En wat is het dan verleidelijk om daar niet gezellig te blijven eten. Maar nee..we waren verstandig en aten gewoon thuis.

Ook heel lekker hoor! Ajam Paniki met rijst en wokgroente!

PicsArt_1404927721707

En ja ik weet het. Nederland zou de halve finale spelen, maar voor mij zou dat veelste laat worden. Ik baalde wel een beetje, maar ben al erg moe de laatste tijd en mijn wekker zou om 05.30 uur weer gaan.

Saai, maar verstandig bleef ik thuis en ging Bart in de kroeg kijken. Ik stak de geurkaarsjes aan en genoot van deze zeer spannende film, met 1, vind ik dan, beste acteurs die er zijn en een PURE warme  chocolademelk.

Een vondst van Bart.

Schijnt ook nieuw te zijn??

PicsArt_1404929678876

Dit is voorlopig mijn laatste ‘ Vrije woensdag’ verslag. Ik ga zeer snel van mijn vakantie genieten. Op de planning: Een rondreis met onze auto door Frankrijk en dan door naar Noord Spanje!

Niks gepland, tent mee en gaan!

En helemaal leuk: Mijn vader gaat ook mee! 🙂 Iehhhh…HEB ER ZO’N ZIN IN!!!!

En hebben jullie je nog een beetje vermaakt met het slechte weer gisteren?  Ik ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!

11 gedachtes over “a little bite of my life in pictures

  1. nou.. vermaakt heb ik me wel, vooral met nieuwe dingen bedenken 🙂 De foto’s van de kringloop hahahaha ik zit met mn neus bovenop het scherm om te kijken of iets leuks zie, (ik spoor echt niet) lol.
    Leuk te lezen dat het een fijne dag is geweest meis, neem alvast maar rust ivm de voorpret voor jullie vakantie. 🙂 dikke kus xxx mama

  2. Wat leuk om een dagje mee te mogen kijken in je leventje! Leuk! Leuke foto’s en super gaaf schilderij! Ondanks het slechte weer ziet het eruit alsof je genoten hebt. En vast lekkere voorpret voor de vakantie!

  3. Non Stop is zo’n goede film! Ik heb hem met mijn vriend in de bioscoop gezien en aan het einde zat iedereen in de zaal op het puntje van zijn stoel. Mooi schilderij heb je gemaakt. Al die kleurtjes zien er zo vrolijk uit! 🙂 Alvast een hele fijne vakantie! 😀

  4. Wat een fijn woensdagverslagje weer! Goed om te lezen dat je je beter voelt dan de week ervoor. Je schilderij is geweldig! (ja, daar moet ik natuurlijk even wat over zeggen hè?) Mooie kleuren en ja, ik zou daar ook wel willen wonen, ja 🙂 Al is er trouwens ook helemaal niks mis met jullie uitzicht *jaloers!*
    Succes met het aftellen naar de vakantie. Die laatste loodjes hè… ik ken dat!
    X

Geef een reactie

