Festival Mundial review

Het laatste weekend van juni, van vrijdag 27 t/m zondag 29, vond in Tilburg Festival Mundial plaats.

Ik had hier nog nooit eerder van gehoord, maar werd erg enthousiast van de beelden en foto’s op Internet van voorgaande jaren.

Het Festival werd namelijk al voor de 27e keer gehouden.

71475_10151883431792443_440297925_b

Gezellig, sfeervol, kleurrijk en  veelbelovende talenten,

muziek, (straat)theater, dans en circus uit alle winstreken op verschillende podia werden mij beloofd.

Je kan dus drie dagen feesten, en overnachten op een camping op loopafstand van het Festival.

Ik kocht voor Bart en mijzelf een ‘ Spoordeelkaart’ . Dit gaf ons toegang tot het Festival terrein op zaterdag 28 juni van 13.00 uur ’s Middags tot 01.00 ’s Nachts en een retour treinkaartje voor totaal: 29 Euro p.p.

Ook nieuwsgierig???

Hieronder mijn (onze) ervaring en foto’s  van Festival Mundial.

Samen in de trein richting Tilburg! Enthousiast!

PicsArt_1404743139119

In de rij!

image-3891992

Eerst iets drinken. En dit wijntje was heerlijk!

Op Mundial hoef je zeker niet om te komen van de honger en dorst.

Heel veel  leuke terrasjes,eet en drink tentjes, caravans of busjes, ookwel Fusion keukens op wielen genoemd, staan over het grote terrein verspreid.

PicsArt_1404742740412

Hieronder een plattegrond van het Festival Terrein. De hele dag door vinden er optredens plaats bij verschillende podia’s.

Buiten maar ook overdekt.

1485_____

En zoals ik al zei , overal gezellige eet en drink gelegenheden.

Van broodje hamburger, een gezond biologisch soepje tot couscous met appelmoes. 🙂

En daar ging ik voor!

PicsArt_1404743060046

We genoten bij ‘ Parkpodium’ van het steengoede optreden van Pure!Soul!Power!!

Wat een energie!

PicsArt_1404742040866

Een rondje  Urban Farm.

Een groene speelplaats in een industriële omgeving.

Waar je kan proeven van een maaltijd van eigen erf. Een kijkje kan nemen in een collectieve mega moestuin.

Groene workshops, ontmoetingen met Tilburgse stadsboeren en veel informatie over ’t ‘ groene’ leven.

PicsArt_1404742479651

PicsArt_1404742196781

Ook kan je lekker struinen over de ‘Feel Good Market’ . Gedeeltelijk overdekt.

De Feelgood Market is een bruisende markt vol Design, Art, Fashion, Streekproducten, vintage, sieraden, lifestyle, kids stuff, (bio) Food en mooie, originele, eigenzinnige creaties van geïnspireerde ontwerpers, ambachtslieden en creatievelingen.

Ik heb hier zelf geen foto’s van gemaakt, omdat dit niet werd toegestaan.

imagesCA0U9C43images

PicsArt_1404741771952

Samen aan de Mojito’s op Fred’s Zandstrandje, waar ze heerlijke Latin muziek draaiden

MU56A5~1

PicsArt_1404741471291

PicsArt_1404741578046

En voor de tosti fans! Even een break bij ‘ food caravan Heet Brood’.

PicsArt_1404741213400

Natuurlijk was het zeker van invloed dat we heerlijk zonnig weer hadden, maar wat een MEGA LEUK festival!

De muziek, kraampjes, sfeer, eten en drinken, voorzieningen. En inderdaad voor ieder wat wils.

SAMEN ECHT GENOTEN!

Wij gaan zeker volgend jaar weer!

Meer informatie kan je vinden op: http://www.festivalmundial.nl

Wat vinden jullie van mijn review? En zijn jullie al eens naar festival Mundial geweest?

Ik ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!!

5 gedachtes over “Festival Mundial review

  1. Wow, dat ziet er geweldig uit! Een vriend van mij gaat ook altijd en is ook zo enthousiast. Als het lukt wil ik volgend jaar ook gaan. Lijkt me super! Leuke foto’s. Top!

  2. stofjesenzoetjes zegt:

    Ziet er super leuk uit, zalig hé zo genieten met zijn 2… En al dat lekkere eten, ik zou toch ook voor het gezonde kiezen ipv de typisch vettige hamburger 😉

Geef een reactie

