a little bite of my life in pictures

Oke..even wat informatie vooraf. Afgelopen zaterdag, 21 juni ging namelijk  de astronomische zomer in. De langste dag van het jaar!

PicsArt_1403719478477

Maar voor mij was dat afgelopen dinsdag? Of juist dan woensdag?

Te ingewikkeld! Maar ik wil hiermee zeggen dat ik dus eigenlijk al twee nachten niet heb geslapen. De oorzaak? Bart is afgelopen maandag met zijn clienten en nog een paar begeleiders naar de Ardennen vertrokken. Bewonersvakantie!

Hardstikke leuk! Behalve voor mij. Begrijp me niet verkeerd. Ik functioneer prima zonder Bart. Ik keek zelfs een beetje uit naar dit weekje, omdat ik dan voor mijn gevoel iets meer aan ‘ mijn dingetjes’ toe kom. Al mis ik hem enorm als hij er niet is, en doe ik het liefst zoveel mogelijk samen, is het ‘ rijk’ alleen ook weleens lekker. Behalve de avond/ nacht! Ik doe namelijk geen oog dicht zonder Bart naast mij. Ik wist dit al. Bart heeft in het leger gezeten en was toen heel vaak nachten niet thuis. Ik had dus al wat ervaring hiermee, maar dacht ach…misschien gaat het nu wel een stuk beter? En ja..zo niet..wat doe je eraan?

Het voordeel van niet slapen is wel, dat ik ineens wel 24 uur volledig te besteden heb. Of is het al 48?  🙂

Ik hoef nu dus niet alles overdag te plannen, want ‘ s nachts kan ik gewoon door!!

De muren van het onderhuis zijn weer heerlijk fris voorzien van een laag  witte latex!

Ik schrok wel toen ik na 48 uur geen slaap in de Spiegel keek bij een toilet bezoek. Ik had wallen.

NOG NOOIT GEHAD!

Ja…ik ben ook geen 20 meer! Gelukkig had ik vorige week (te zien in mijn laatste plog) een heel mooi bordje in het toilet geplaatst. Voor degenen die dit gemist hebben! Nogmaals hieronder te zien.

Hielp natuurlijk  gelijk! 🙂PicsArt_1403092325801

Goedemorgen dus, met heel veel koffie!!PicsArt_1403461215658

En wat een prachtige lucht!

PicsArt_1403461945642

Ontbijt! Even wat kracht, energie en vitamine absorberen.

PicsArt_1403460769358

Ondanks mijn slaap tekort, in een zeer creatieve bui. Het lijkt vaak wel, dat hoe minder ik slaap, des te creatiever ik word. Mijn hoofd loopt een soort van over. Ik wil van alles tegelijk.

Maar omdat we al een nacht lichamelijke activiteit erop hadden zitten, onderschat een kamer witten  niet, wou ik even iets ontspannends doen. BAKKEN!

Binnenkort het recept van deze heerlijke vlaai!

PicsArt_1403551823578

En gewoon door met de huishoudelijke klusjes. Even een beetje soppen en natuurlijk de was. Ook zonder Bart thuis, gaat die gewoon door. En heel vreemd, het is  ook niet ineens minder ofzo..

Zal het dan toch echt alleen aan mij liggen?

PicsArt_1403640077913

Ik was er al snel klaar mee, het huishouden. Blehh..!! Een frisse neus halen! Het was prachtig weer, dus heerlijk gefietst en bijgekomen. Knapt een mens zo van op!

Met dit weer is buiten sporten zo fijn!

En even bijkomen op het balkon.

PicsArt_1403552134994

En waar ik ook altijd zo van opknap is een douche. Lekker lang en uitgebreid douchen!

Hierna…

 Lunchen met zelfgemaakte tomaten linzen soep! Echt 1 van mijn favorieten recept. Smaakt goed  met een ciabatta  gerookte zalm en rucola.

PicsArt_1403461570867

Optutten!..en dat duurde deze keer iets langer. We hadden natuurlijk wat weg te werken! 🙂

Ready to go! Ik had namelijk nog een hele leuke dag voor de boeg!

PicsArt_1403719905124

Op stap! Wat vinden jullie van mijn race auto? IS DIE NIET GEWELDIG?? Met spoiler en  trekhaak! ja ja..

PicsArt_1403719976050

Eerst even wat boodschappen en langs de kringloop.

PicsArt_1403638718851

En als ik boodschappen doe kom ik niet alleen met eten thuis. 🙂 Heerlijk die Eau de Zwitsal ! En goed nieuws, want Robijn en Zwitsal hebben de handen ineengeslagen!!

Een zwitsal ruiken bed!! HEERLIJK!!! Jammer..het duurt nog even voordat dit in de supermarkt te koop is. Al hebben ze het bij sommige Kruidvat fillialen al wel.

PicsArt_1403639555501

En wat is dit lekker brood!! Te koop bij de Albert Heijn.

PicsArt_1403639164461

En ook had ik een winkelmandje vol uit de kringloop!

Echt heel leuk geslaagd. Ik voel een shop-log aan komen! 😛

PicsArt_1403640304081

Het was alweer even  geleden dat ik een dagje met mijn moeder op stap was geweest. Natuurlijk wip ik regelmatig even langs bij mijn ouders, maar echt erop uit , samen..

Volgens mij was begin mei de laatste keer. Toen had ik kaartjes voor de voorstelling ‘ Bruids – en grafwerk van ‘Dames voor na vieren’ geregeld! Geweldige meiden! Wat kunnen die een show neerzetten!

Ben je hier nog niet bekend mee? Zeker een aanrader! Allebei zo genoten toen.

Cadeautje inpakken en op naar mijn ouderlijk huis!

PicsArt_1403639677913

Met de Home-made rijstevlaai. Wat was die heelijk!

PicsArt_1403461713468

Even lekker in de tuin bijkletsen en genieten van deze drie!

PicsArt_1403721413124

Blij met het cadeau! Ze is bezig met een hele gave gehaakte slinger voor mij. Kan bijna niet wachten totdat die klaar is!

 Aan de slinger gaan ook allemaal gekleurde kraaltjes, dus kan ze weer even vooruit.

PicsArt_1403721577425

En zoals je ziet, is mijn moeder mijn grootste fan. Door het hele huis  hangen mijn kunstwerkjes.

PicsArt_1403720280072

 Mijn moeder is zeer creatief! Handwerken en dan vooral haken is een grote hobby van haar. Hierbij even een kleine blik in mijn moeders hobbykamer!

Is het niet GEWELDIG!! Je zou er zo willen winkelen! Nieuwsgierig naar mijn moeders creaties?

Neem een kijkje op haar blog:  http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

PicsArt_1403720971638

Samen over de  markt en HEEL VEEL  winkels.

PicsArt_1403721687746

En na een flinke shop tour, vooral de HEMA moest het ontgelden.. genieten van een welverdiende pauze.

PicsArt_1403721941600

Ik kon eigenlijk geen winkel meer zien. Dan ben ik het ineens helemaal zat. En trouwens had ik alweer genoeg geld uitgegeven voor een hele maand..

Maar voor mijn allerliefste mama…toch nog even naar de kringloop..wel een andere, maar toch…hahah

Inmiddels was het alweer erg laat, was ik moe en waren we samen hongerig.

Lekker uiteten!

PicsArt_1403722147307SMULLEN!

PicsArt_1403722741814

Daarna mijn moeder weer veilig thuisgebracht en ik ook weer op huis aan.

En wat heb ik allemaal gescoord? Nou eigenlijk niks bijzonders. Met het hoedje ben ik heel blij. Hele mooie pasvorm.

Minder blij met die strik. Ik hou niet van strikken! Die ligt er dus al af en gaat mijn moeder een leuk wit kanten randje om het hoedje haken.

PicsArt_1403722910633

Maar al had ik helemaal niks. Wat heb ik een topdag gehad! Altijd zo gezellig samen!!

Moe, heeeeeel moe, maar voldaan sloot ik de dag op de bank af. Tijdschriftje, chocomelk, een twixje..nog nagenietend!

PicsArt_1403723361759

Gelukkig hoef ik nog maar 1 nachtje zonder Bart door te komen. Dan komt mijn heerlijke vent weer thuis!

Voor aankomende zaterdag heb ik kaartjes voor het Mundial Festival in Tilburg. Dit is voor ons de eerste keer dat we hier naar toe gaan. Lekker met de trein!

Zo op de website te zien, ziet het erg leuk uit! Wel even duimen voor het zonnetje! Alles is leuker met het zonnetje erbij!

 Hebben jullie al wel ervaringen met dit festival? En hoe vonden jullie mijn vrije woensdag?

Ik ben weer erg benieuwd naar jullie reacties!

8 gedachtes over “a little bite of my life in pictures

  1. Donderdag.. rust dag -> want met Kelly op stap is TOP sport hahaha, we hebben het heel leuk gehad !!
    met de slinger ben ik nog niet echt verder gekomen vandaag want ik moest uitrusten van gisteren :-), dat kanten randje om je hoedje gaat helemaal goed komen. Xxx welterusten 🙂

  2. Weer zo’n fijne blog om te lezen! Ik word er gewoon helemaal blij van. Je manier van schrijven en de foto’s zijn zo leuk!
    Wat geweldig om te zien dat jullie beiden zo lekker creatief zijn! Het lijkt me fijn om dat te kunnen delen. Helaas ben ik de enige met het creatie-gen in de familie… jammer hoor.
    O, ik ga ook op zoek naar die eau de Zwitsal… Heerlijk!
    X

  3. Wateen super leuk overzicht met lekker veel foto’s! Herkenbaar hoor dat je niet kan slapen als je man weg is, ik heb hier ook last van. En ook ik ben helemaal blij dat er een zwitsal wasverzachter en wasmiddel komt!

  4. Florentine zegt:

    Wat ziet het er onwijs leuke en gezellig uit allemaal, en ohhh die vlaai lijkt me zooo lekker! Ik vind dit altijd onwijs leuke artikelen van jou ❤
    XX Liefs

  5. Hele leuke outfit met je blauwe blazer! Ik heb er ook helemaal geen probleem mee om me een hele dag alleen bezig te houden. Maar in de nacht heb ik toch ook wel graag dat er iemand thuis is behalve ik. Geeft je toch wel wat een veiliger gevoel vind ik. Liefs

Geef een reactie

