A little bite of my life in pictures

Na een super gezellig weekend, voetbal, feestje, schilderen, bioscoop, uiteten en twee hectische werkdagen (mijn collega is twee weken met vakantie) dus extra druk.

Even tijd om bij te komen.

Najaah..bijkomen? 🙂 Het was weer zo’n dag waarin ik 48 in 24 uur probeerde te proppen . Het werd dus een drukke, vermoeiende maar zeer GEZELLIGE dag!

Weer Benieuwd wat ik gisteren allemaal uitspookte?

PicsArt_1403092325801

Heel vroeg wakker. En bij mij: ‘ No Talkie before Coffee!’

PicsArt_1403091299163

En we begonnen met…inderdaad..soppen!!

En weer een nieuw schoonmaakmiddeltje. Bart mag van mij geen boodschappen meer bij de Jumbo halen. Elke keer waren er teveel producten al heel snel kapot. Zo zonde!

Hij koos zelf nu voor Bas van der Heijden. Eens kijken of het daar iets beter is.

PicsArt_1403091404314

Op de planning stond: ‘  De keuken.’  Alles uit de kastjes, schoonmaken en weer inruimen.

Pff….best een klus. Viel een beetje tegen.

PicsArt_1402485947624

En wat doe je in zo’n super schone opgeruimde keuken? Precies!! Een WK- kwarktaart maken .

Ik had nog nooit zelf een kwartaart gemaakt.

En dan bedoel ik niet met zo’n Dr. Oetker pakje,trouwens ook niks mis mee hoor, maar ik maak het mezelf graag lastig. 🙂

Dus nu echt alles zelf maken, kloppen, persen,koken,pureren, en stampen.

En ook dat viel een beetje tegen! Het werk dan, want het resultaat was SUPER!

En ook omdat ik zo druk was met het recept volgen en tussendoor voor mijn blog foto’s maken stapelde de vaat zich op.

Er zat dus niks anders op..de keuken voor de tweede keer soppen.

PicsArt_1403091690925Natuurlijk volgt snel het recept van deze overheerlijke , feestelijke, zomerse kwarktaart.

PicsArt_1403091514194

Trek gekregen, dus eerst ontbijten.  Meergranen crackers met pindakaas en plakjes banaan

 en 1 met honing.

PicsArt_1403091960188

En verder met de was!

PicsArt_1403091896853

Woonkamer poetsen en stofzuigen!!

PicsArt_1403092126977

TADAA!!! Het huis weer lekker opgeruimd en fris.

PicsArt_1403092261932

Het was druilerig weer bij ons. Niks aan. Maar gelukkig niet koud, dus sportoutfit aan en gaan!

Bart kocht van de week een nieuwe koptelefoon. Veel beter dan die uitvallende oordopjes!

En wat een geluid!

PicsArt_1403092805175

Op weg naar de schuur viel me ineens op hoe mooi deze Hortensia er bij staat! Prachtig!

PicsArt_1403092871896

En het ging weer heerlijk! Het was eigenlijk perfect weer om te fietsen!

Snel even douchen, joggingpak aan en weer op pad. Make-up loos en mijn haar plat opgedroogd op mijn hoofd.

Geen tijd voor getut!

Vroeger durfde ik nooit zo over straat, maar tegenwoordig maakt me dat niet meer uit. Gaan jullie ook weleens zo ‘ Au naturel’  de straat op?

Shop resultaat:

3 tassen vol! Wibra, Albert Heijn, Etos en ja..ik kon het niet laten..even langs Loods 5!

Ik scoorde bij de Wibra deze leuke cooltas. Altijd handig! En voor bij de wedstrijd PIZZA!

Dit zijn onze favorieten smaken! Bolognese en Fungi.

PicsArt_1403093615791

Bij de Loods 5 kocht ik een nieuw kussenhoesje, veger en blik, een schattig emaille lepeltje en een nieuw geur zakje.

Wat een troep zou Bart zeggen. 🙂

PicsArt_1403093726517

En ik sloeg flink in bij de Etos. Ook alvast  voor de vakantie. De altijd zo handige mini’s en onmisbaar Jaico muggenmelk. Ik word altijd helemaal lek gestoken, en door mezelf hiermee goed in te smeren blijft de schade  beperkt!

En twee paar nieuwe oorbellen. Omdat we nog geen oorbellen hebben. 🙂

 Ik vind dat ze de laatste tijd erg leuke bijoux verkopen bij de Etos, en moet altijd even neuzen.

PicsArt_1403093995292

En ik haalde dit. Rara…wat zou hier nou inzitten?

PicsArt_1403094881727

En wist je wat het was?

Een Chinees tomatensoepje . Dit haal ik zeker 1 keer in de week bij de Chinees. Zo lekker!

Zelf een pizzabroodje gemaakt en even genieten van deze heerlijke lunch.

PicsArt_1403095142175

Twee salades inelkaar flansen voor  bij de avondmaaltijd.

PicsArt_1403095318227

Email doorlezen. Werd wel tijd! Mijn inbox zat aardig vol. Ook heb ik al anderhalve maand geleden een bikini bestel bij de Otto en kreeg nu dit berichtje.

Het duurt nu nog twee weken!!

Pfffff,…hopelijk blijft het hierbij, want zou leuk zijn als we hem mee kunnen nemen in de koffer.

Ook plaatste ik een bestelling bij de H&M.

Ik zat al een tijdje te twijfelen, omdat ik het bij anderen zo leuk vind staan, mezelf aan de Crop tops te wagen.

Nu dus toch maar een paar van besteld. Ben benieuwd of het mij ook leuk staat.

PicsArt_1403095638516

Alle nieuwe aankopen even een plekje geven!

PicsArt_1403094329468

PicsArt_1403094606259

Relaxing time. Ik probeerde alvast een beetje in de sfeer te komen voor de wedstrijd, maar inplaats daarvan kakte ik ineens helemaal in.

PicsArt_1403095869399

En wat dan zo heerlijk is aan geen make-up op je gezicht en haarlak haar is dat ik zo even mijn bed in kan duiken voor een Power-Nap!

Welterusten!

PicsArt_1403096265149

En na een heerlijk dutje in bed, voelde ik me weer helemaal fit. Tijd om mezelf klaar te maken voor de wedstrijd!

PicsArt_1403102198910

PicsArt_1403102857336

Bart en ik vertrokken in Oranje outfit met Pizza’s, salades en kwartaart naar vrienden in Dordt, om daar met zo’n tien man voetbal te kijken.

Gezellig!!!!

Ik samen met Ada. En wat staat daar nou op het aanrechtblad??

PicsArt_1403112253597

Klaar voor de wedstrijd!

PicsArt_1403112494079

En de kers op de taart..de Overwinning! Ook voor mij. Ik vind dit soort avondjes namelijk soms nog erg moeilijk en stress vol. Mijn eetstoornis kan hierin een grote spelbreker zijn.

 Grote groepen mensen, ineens doordeweeks pizza eten…, maar trots, want ik laat me niet meer door mijn angst lijden en ga er gewoon voor!

En blij toe, want het was een geweldig avondje! En even terug te komen op de ‘ kers op de taart’ …de kwarktaart was een Mega- success! Ik vond het een beetje eng, omdat ik dus geen idee had hoe hij zou smaken en ik hem,

waar ik ook erg van baalde, er niet aantrekkelijk uit vond zien.

Ook weer zorgen om niks!

 De taart is helemaal opgegaan en iedereen wou het recept hebben!

Hebben jullie ook zo’n gezellige avond gehad?

Nieuwe leden Welkom en lees jullie reacties altijd met veel plezier!!

7 gedachtes over “A little bite of my life in pictures

  1. ellen zegt:

    Jah wat een wedstrijd pff hartverzakkingrn haha durfde bijna niet meer te kijken. Je bent weer druk bezig geweest. 😀 fijn dat het gezellig was. Leuk kussen. Xxxx

Geef een reactie

