Hotspot: Lunch@ Guliano, Rotterdam

Gisteren samen met Bart een middagje in Rotterdam doorgebracht. Even winkelen en daarna door naar Pathe de Kuip voor de film Maleficent! Geweldige film trouwens!!

Maar wat ik heel graag met jullie wil delen is een Hot-Spot in Rotterdam. We zijn namelijk eerst uitgebreid gaan lunchen @ Guliano. Een Italiaans lunchadres op de Meent nr. 31

PicsArt_1402854230989

Benieuwd wat wij van deze lunchroom vinden? Lees hieronder de review.

Vanaf de buitenkant zou je niet verwachten dat deze lunch room nog zo groot is.

Het olijfgroene interieur – een ontwerp van de in Italië woonachtige Nederlandse schilder/architect Rob Lagrouw- voelt aangenaam en eigentijds.

Niet te modern, gewoon knus en lekker Italiaans.

En een open keuken! Altijd leuk om te zien.

25724_0_43aeecc9d954ed905d7df6f6703c737c

ONS PLEKJE!

PicsArt_1402854307944

De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Eerst even iets drinken.

Ik een rode wijn. Erg lekker!

PicsArt_1402854537644

 Even een toilet bezoekje. Keurig netjes!!

PicsArt_1402854997284

De Menu kaart is zeer uitgebreid. Ik kon werkelijk waar bijna geen keuze maken! Zoveel lekkere broodjes, salades, pasta’s..Lastig!!

PicsArt_1402854379879

Vegetarisch, vis, vlees, een combinatie…alles is mogelijk!

PicsArt_1402854466215

Uiteindelijk werd het voor mij Ed’s Pastrami (een broodje verzonnen door de eigenaar) en Bart nam een broodje Pollina.

PicsArt_1402854815934

Ed’s pastrami!!

Och…wat een mega hap!! Buon appetito

PicsArt_1402855070406

Bruin broodje Pollina.

Ziet er ook heel lekker uit!!

PicsArt_1402855105886

Ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n lekker broodje op! Toen ik het geserveerd kreeg, dacht ik eerst…hmm..ik weet het niet. En eerlijk gezegd, vond ik Bart zijn broodje er lekkerder uitzien.

Maar ‘ don’t judge a book by his cover..’ WAT HEB IK ZITTEN SMULLEN!! De smaak combinatie van het rundvlees, kaas,ui, salade en de mierikswortelmayonaise…

Ik kan er gewoon niet over uit!! Waarom heb ik dit nog nooit eerder gegeten?

Ook heb ik natuurlijk even een hapje van Bart zijn broodje mogen proeven..en die was ook zeker niet verkeerd. Al vond ik de mijne lekkerder..hahahah.

Ach ja..smaken verschillen!

Check, please.

En dat viel alles mee. Voor twee mega lekkere broodjes, twee rode wijntjes en een tonic.

PicsArt_1402855224368

Beoordeling:

Inrichting en sfeer: 8

Bediening: 9

Eten en drinken: 10+

Alles was helemaal perfect. Echt genoten! Hier gaan wij dus zeker vaker lunchen!

Zijn jullie al bekend met Guliano ? En zoniet, wel nieuwsgierig geworden?

Neem  ook eens een kijkje op de website: http://www.guliano.it/

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!!

7 gedachtes over “Hotspot: Lunch@ Guliano, Rotterdam

  1. stofjesenzoetjes zegt:

    Dat ziet er inderdaad heerlijk uit, zalig hé die gestolen middagjes samen. Even wat anders, ik ben gek van jou kledingstijl, helemaal mijn ding 😉

    • Genieten is dat zo’n dagje!! En bedankt voor je compliment!! Heel eerlijk doe ik altijd maar wat , betreft mijn kledingstijl. 🙂 Vind namelijk heel veel stijlen leuk, dus is al snel mix en matchen..

Geef een reactie

