a little bite of my life in pictures

En daar was die alweer! Mijn break in de week. En wat had ik een zin in de dag!!!

Het zou heerlijk weer worden en ik had genoeg plannen!

Vroeg uit de veren en even rustig opstarten.

PicsArt_1402485584213

Kijk eens wat een mooie lucht. Prachig uitzicht vanaf het balkon!

PicsArt_1402311374770

Gelijk aan de schoonmaak. Ik doe deze klusjes dan het liefst zo vroeg mogelijk, want ‘ s middags wil ik lekker buiten  bezig zijn.

PicsArt_1402485775816

Op mijn To do lijstje: De koelkast uitmesten! Ik haat de koelkast schoonmaken, door het feit dat ik nergens echt goed bij kan. Ik zit dan op mijn knieen in de raarste houdingen om toch in dat ene hoekje of naadje te komen.

Ook vind ik het geen praktische koelkast!! Grrr….wat zou ik blij zijn met een nieuwe keuken!

Het is gewoon allemaal net te krap.

PicsArt_1402311582510

Hierna maar gelijk ontbijten. Havermout met koude melk en een verkruimelde Evergreen koek. Was lekker trouwens!

PicsArt_1402429579092

Daarna de badkamer onder handen genomen, een berg strijk weggewerkt en de was kamer schoongemaakt en opgeruimd.

Op naar boven. De slaapkamer! Bed verschonen, alles afnemen, stofzuigen en dweilen. Heerlijk weer zo’n fris bed!

PicsArt_1402311988876

Inmiddels was het al weer veel later dan verwacht. Eigenlijk wou ik voor de warmte mijn trainings route doen, maar dat ging dus niet door. De zon deed al aardig  zijn best en dat was goed te merken op de fiets! Ik kon mezellf echt uitwringen!

Toch ging het weer lekker . 20 km in 38 minuten. Heerlijk! Gelijk nog even verse broodjes, tijdschriften en alvast voor vrijdag wat oranje frutsels gescoord!

PicsArt_1402488475760

Even bijkomen!

PicsArt_1402487237319

En een pakketje op de mat! Spannend!!..maar nog even wachten..

PicsArt_1402486042900

Eerst lekker douchen, aankleden en relaxen!  Het betere deel van de dag. 🙂

PicsArt_1402549006386

En ik had zin in een uitgebreide lunch! En dit was echt smullen! Een kaiserbroodje, met gebakken kipstukjes, geroosterde paprika, ui, courgette en salade.

PicsArt_1402424406394

En dan eindelijk mijn pakketje uitpakken!

JAAAAAHHHH….ik had het boek:  Yvestown in de keuken besteld bij Bol.com.

Ik vind haar blog www.yvestown.com  zo leuk en twijfelde al een tijdje of ik het zou kopen.

Heel blij dat ik het gedaan heb! Hier ga ik geen genoeg van krijgen! Binnekort veel meer over dit heerlijke weg-droom boek!

PicsArt_1402487449754

Lekker doorneuzen met een bakje koffie op het balkon. En een foto van mijn nieuwe nagellak op mijn tenen!

PicsArt_1402487699625

Bart maakte dinsdag een tafeltje van steiger hout voor op het balkon. Ik liep hier al een tijdje om te zeuren, zodat ik makkelijk mijn kruidenplantjes kan verpotten.

Zie hier het resultaat!! Eat your hart out ‘ Loods 5!” hahahah

PicsArt_1402486266072

PicsArt_1402486332304

PicsArt_1402486650020

Met de zon mee verhuizen, dus op naar de voortuin. Met nog zo’n geweldig uitzicht. En natuurlijk moest er gelijk iets van mijzelf aan het nieuwe tafeltje  worden toegevoegd.

Met nagellak en een plankje wat ik nog in de schuur vond een kleurrijk bordje gemaakt.

PicsArt_1402492645957

Na twee uurtjes voelde en zag ik mijn huid aardig rood verkleuren, dus lekker binnen verder gewerkt aan mijn nieuwe schilderij die ook al weer vergeven is.

Een groot fan van mijn creatieve uitspattingen heeft nog maar een klein stukje kunnen zien, maar wou het gelijk overnemen! 🙂 Altijd leuk..Fans..hahaha

PicsArt_1402487864547

Later met Bart nog heerlijk van de laatste zonnestraaltjes kunnen genieten. Bart aan de Wiekse witte en ik een Heineken.

 En op zo’n warme dag gaat een koud biertje er goed in!

PicsArt_1402511527671

Tussendoor een ovenschotel in elkaar geflanst met allemaal  lif lafjes uit de koelkast en vriezer! En het stomme is dan altijd, dat het nog mega lekker is ook!

PicsArt_1402512275725

Ook schoot me ineens te binnen dat we nog helemaal geen ijsje hadden gehaald bij een nieuwe geopende vestiging van de ijssalon ‘ La Venezia’ bij ons in het dorp.

En ook dat was echt een geniet momentje! Wat hebben ze daar toch lekker ijs! Ik kom even niet meer op de naam, maar het was in ieder geval met veel chocolade! 🙂

PicsArt_1402337269959

Ik heb echt een heerlijke vrije dag gehad!!! Wat hebben jullie gisteren gedaan? Ik ben weer benieuwd naar jullie reacties!

6 gedachtes over “a little bite of my life in pictures

  1. nou jouw dag was zoals altijd weer goed gevuld :-). Je tafeltje is ernstig leuk !!.Je 1 na laatste foto opent bij mij niet ? – de overige foto’s geweldig 🙂 Jullie zijn al smerig bruin ! Ben benieuwd naar het schilderij, eigenlijk kan ik niet wachten het gaat echt prachtig worden !!! Wat heb ik gedaan gisteren ? Huishoudelijke klusjes, en even naar de kringloopwinkel geweest daar kocht ik iets waar jij niet van houdt haha.
    Dikke kus
    xxxxx

  2. sandra zegt:

    het was wederom een genot om even mee te leven in jouw vrije dag! en ik zie zowaar de vogelkooi voorbij komen. dat maakt het nog leuker. het is jou helemaal gegund!!

Geef een reactie

