Neon nagellakjes review

Door mijn moeder werd ik geattendeerd dat ze hele leuke neon nagellak bij de Wibra hebben en ze zelf een flesje roze had gekocht. Nu weet ik dat mijn moeder dit niet voor haar nagels gebruikt, maar om spulletjes te pimpen. Waar ik zelf ook regelmatig nagellak voor gebruik. 🙂

Toch was ik zeer benieuwd en kocht vanmiddag deze twee flesjes. Ook verkopen ze nog de kleuren paars en geel.

PicsArt_1402424495062

Wat een leuke flesjes! Lekker zomers.

Nieuwsgierig thuis gekomen met mijn nieuwe aanwinst ben ik gelijk gaan lakken.

Zoals je ziet is het een vrij fijn kwastje.

PicsArt_1402424774480

Als eerste de zalm-rozige kleur. En wat een super leuk en fijn lakje! Het kwastje is perfect en de lak droogt erg snel. Resultaat hieronder is na 2 laagjes.

PicsArt_1402424663187

En daarna de neon roze . En ook een heel mooi effect. Resultaat hieronder is ook na twee laagjes.

PicsArt_1402424586186

Ik vind ze verbluffend goed! En de kleuren zijn precies hetzelfde!

Ben jij ook helemaal weg van deze kleurtjes? De nagellak is nu te koop bij de Wibra voor maar 1,29.

Ga jij ze halen?

7 gedachtes over “Neon nagellakjes review

  1. Leuk zeg, die zomerse flesjes! Voor het geld hoef je ze idd niet te laten liggen. Ik heb zelf een beetje een nagellak-tic, ik heb echt megaveel lakjes en ik mag ze nu ook niet meer kopen van mezelf 🙂 Gelukkig hebben we hier geen Wibra , hahaha!
    Allebei de kleurtjes zijn erg leuk en zo’n resultaat na twee keer lakken, ik zeg: prima koop!

  2. Nou Lilian…eerlijk gezegd heb ik denk ik ook wel 30 flesjes..en bijna allemaal dezelfde kleuren.Ik kan er niks aan doen..ik word er gewoon naar toe getrokken..en ach..denk ik dan..hij is toch net iets anders ..en voor die drie euro…hahahah..ach jah..Ik gebruik het dan wel weer regelmatig hoor!! Elke week gaat er wel een ander kleurtje op. en gebruik ik het ook om spulletjes te pimpen. Maar moet nu ff stoppen met kopen. 🙂 Zei ze wijs!

  3. stofjesenzoetjes zegt:

    Ik hoop dat ze deze in België ook verkopen, moet ik gewoon hebben! Ben ook nagellak verslaafd maar grijp steeds weer naar dezelfde kleurtjes ;-)). En zoals je zegt, voor de prijs hoef je het echt niet te laten. X

Geef een reactie

