Schilderij Mo and Me

PicsArt_1400075821005In mijn een na laatste plog heb ik je al een sneak peek gegeven van mijn creatieve uitspatting .

Mijn collega Monique en ik zijn 3 weken geleden verhuist naar een ander kantoor.

Omdat het kantoor wel wat kleur  kon gebruiken ben ik  op zoek gegaan naar schilderijtjes, posters,

om de boel op te vrolijken. Ik  kon nergens echt iets vinden, en wat ik wel heel leuk vond was weer erg aan de prijs.

En toen..het briljante idee…’ waarom niet zelf iets maken?’

Wel een beetje eng, want ik heb denk ik maar 3000 collega’s,

die het dan allemaal gaan zien, waarschijnlijk ook commentaar geven, misschien wel negatief?

Toch het idee doorgezet en graag wil ik met jullie het eindresultaat delen!

Inmiddels hangt het in ons kantoor.

Ik ben er echt heel blij mee! Het staat zo vrolijk! En ook al heel veel leuke reacties gekregen!

 

 

Mo and Me

 PicsArt_1400673574988

Hier word je toch hardstikke vrolijk van!!

7 gedachtes over “Schilderij Mo and Me

Geef een reactie

