The boyfriend Tag

Afglopen 8 februari vierden Bart en ik onze trouwdag voor de zesde keer, dus officieel is hij al ruime tijd niet meer mijn Boyfriend, maar Husband.

Toch was ik erg benieuwd naar zijn antwoorden op onderstaande vragen. Lees je mee??

 

samen in Noord Spanje

samen in Noord Spanje

 

1. Ze zit voor de tv, waar kijkt ze naar?♣ gtst / jouw vrouw, mijn vrouw / man bijt hond..

♥ Klopt, als de tv aangaat kijk ik gewoon een beetje wat er is, Ik volg namelijk niks. Maar daar blijf ik toch altijd wel even wat langer op hangen.

2. Noem iets wat ze niet lust. salami.

♥ Brr….salami..vooral warm, zoals bijvoorbeeld op pizza. Echt smerig!

3. Jullie zijn uit eten, wat bestelt ze te drinken?rode wijn/cola light/ cappuccino/water.

♥ Klopt, vaak ook in die volgorde…hahah.

cappucino en een rode wijn

cappucino en een rode wijn

4. Wat is haar schoenmaat?36/36.5/37 (ligt aan de schoen)

♥ Ook goed!!

5. Als ze spullen zou verzamelen, wat zou dat dan zijn?

Prullaria.

♥ Ja…dat vind jij prullaria. Ik ben eigenlijk niet zo’n verzamelaar. Kom na een shopsessie altijd wel thuis met oorbellen. 🙂

6. Wat is haar favoriete broodje?♣Zowieso ciabatta, beleg zeer veschillend!!!

♥ Klopt. Echt smullen vind ik dat! Met gerookte zalm, geitenkaas, rosbief, zonder iets……allemaal lekker, al is het maar een ciabatta. Al vind ik een stokbroodje rosbief van de Delifrance ook echt het einde!!

lunch @ home

lunch @ home

7. Noem iets wat ze elke dag zou eten als het kon.brood (zoiezo de kontjes)

♥ HAHAHAH…Helemaal waar!! en doen we dat dus ook elke dag!!. Ik ben echt verzot op brood. Ik vind het jammer dat je niet gewoon een zak met alleen de kontjes (netjes gezegd de kapjes) kan kopen. Pik ze daarom ook altijd van iedereen mee die ze wegdoet.

8. Wat is haar favoriete ontbijtje?Ze is tot mijn grote verontrusting niet zo’n ontbijter, maar kontje brood met nutella vind ze erg lekker.

♥ Jammy!!..Of met Jam, of pindakaas. Als het maar zoet is. Havermoutpap of kwark met wat fruit vind ik ook lekker. Ik ben inderdaad niet zo’n ontbijter, al ben ik wel een ochtendmens. Ik ben altijd rond 05.00 uur al wakker, maar ontbijt pas veel later. Ik start altijd eerst op met een kop koffie en een sigaret.

havermout als ontbijt

havermout als ontbijt

9. Wat is haar favoriete muziek?.rock, en zangeres: Pink, katie Melua enz.

♥ Goed, maar heb inderdaad niet echt een favoriet. Vind heel veel muziek mooi.

10. Wat is haar favoriete sportteam?NLD

.♥ Dit is een lastige, want heb geen favoriete sportteam. Al zit ik wel bloedfanatiek voor de buis als Nederland het EK of WK speelt.

11. Welke kleur hebben haar ogen?

blauw.

♥ Nou het is meer groen met grijze streepjes, maar ik vergeef je deze, want je bent een beetje kleurenblind.

12. Wat doe jij, waarvan ze zou willen dat je het niet doet?kickboksen.

♥ KLOPT!! Ik heb echt een hekel aan die sport. Elkaar een beetje in elkaar slaan en pijn doen. Echt een aversie tegen.

13. Waar is ze geboren? sld.

♥ ja….

14. Je bakt een taart voor haar verjaardag, wat is haar favoriet?slagroom taartje met jam er tussen.

♥ Hhihiihih…HEERLIJK!!. Ik heb echt mijn voorkeur. Ik ben niet zo’n taart mens, en er MOET jam tussen, anders vind ik het echt een tegenvaller.

15. Wat voor sporten heeft ze allemaal gedaan?gym, streetdance, badminton, salsa en stijl dansen .

♥ Paardrijden, ballet,…heel veel. Nu is het toch vooral zwemmen en fietsen.

 

Even lekker een rondje.

Even lekker een rondje.

 

16. Wat zou ze uren kunnen doen?Boeken / tijdschriften lezen en van het zonnetje genieten.

♥ Och….zo ontspannend!!..Geef een goed boek/tijdschrift, het zonnetje erbij en mij hoor je niet meer.

17. Wat voor een uniek talent heeft ze?schilderen/ tekenen/ toneelspel

♥ Aaaahh…vind het zelf vaak niet zo goed wat ik maak of speel, maar ben blij dat jij ervan kan genieten.

18. Hoelang zijn jullie al samen?8 jr.

♥ True!!!..en nog steeds very much in Luve!!!

Bij onze hotelkamer Dominicaanse Republiek

Bij onze hotelkamer Dominicaanse Republiek

samen in Frankrijk

samen in Frankrijk

 

 

Ik was echt zeer verrast door Bart zijn antwoorden, want ik vond het soms zelf nog knap lastig hierop te antwoorden. Wat vind jij van de antwoorden en deze tag?

 

5 gedachtes over “The boyfriend Tag

  1. Was me net af aan het vragen hoeveel manlief eigenlijk van me weet. Misschien wel meer als ik van hem hihihi, omdat ik een prater ben en hij niet…nou ja leer hem steeds beter kennen vooral als we in gezelschap zijn dan leer ik nog wel eens iets over hem dat ik helemaal niet wist hihihi.

    • Nou Bart is bij ons thuis de prater…maar hij kent mij dus eigenlijk best goed. Gelukkig maar. En we hoeven ook niet alles van elkaar te weten toch? ;)…Misschien ook maar eens de ‘boyfriend tag’ uitproberen Susan?? 🙂

Geef een reactie

