A second life Maart

Ook de afgelopen maand natuurlijk meerdere kringloopwinkels en tweedehandsmarkten afgestruind.

Kijk je mee naar de gescoorde items?

      PicsArt_1396889796829

 

PicsArt_1396889414189

Ik ga regelmatig naar de kringloop in Papendrecht. Lekker dichtbij en ik slaag er eigenlijk altijd wel. Daar kocht ik deze geweldig leuke mok. Echt zo eentje waar je gelijk verliefd op word.

PicsArt_1396889563892

Dit geweldige tegeltje vond ik in de kringloopwinkel in Sliedrecht. Die kleuren!!!

PicsArt_1396889796829

PicsArt_1396889470198

Ook deze kaart vond ik in de kringloopwinkel in Sliedrecht. Ik moest deze meenemen, omdat ik precies zo’n miniatuur auto in mijn vitrinekast heb staan. Die komen ook uit de kringloopwinkel.

PicsArt_1396889343328

En toen we dus in het tuincentrum liepen, opzoek naar kruidenplantjes, was daar geheel onverwacht een markt op het buitenterrein.

Ook veel kraampjes met tweedehands spulletjes, en daar scoorde ik dit geweldig leuke brooddoosje voor een zeer schappelijk prijsje. 4 euro!

Wat vinden jullie van de bovenstaande spulletjes? En hoe vaak gaan jullie naar een kringloopwnkel?

8 gedachtes over “A second life Maart

  1. Goed gescoord! Een van mijn favoriete bezigheden, maar wij gaan meer naar rommelmarkten. Dat is dan buiten in de straten waar mensen met hun eigen kraampjes staan. Dus vooral in de lente en de zomer.

  2. Oh ik ben gek op kringlopen en rommelmarkten. Hoe vaak ik er kom…tsja soms iedere week en soms gaan er een paar weken voorbij en dan is het echt afkikken hoor.
    Ik vind het heerlijk tussen rommeltjes in te rommelen en ben altijd mega trots als ik bijvoorbeeld een mooie jurk scoor voor €3,50 en zal dat altijd erbij zeggen. Gewoon omdat ik dat super vind dat je soms voor weinig geld in een leuke creatie kan rondhuppelen.
    Je broodtrommel was echt een koopje, neem aan dat dat toch zo’n grote is!
    Ik hou van emaille spul, alleen koop ik het nooit omdat we al spullen in overvloed hebben en ik ook tzt wel van mijn moeder zal krijgen/erven. Warme groetjes van Susan

  3. Och..ik kan daar ook zo happy mee zijn..en ik zeg het ook altijd als iemand vraagt …wat leuk..waar heb je dat vandaan? Juist!! Dat is toch geweldig!!! Het hoeft echt niet duur te zijn, en er toch Super leuk uitzien! Ik heb heel veel kleding, tassen etc voor een paar centen tweedehands. En de broodtrommel is een middelmaat….maar toch…:)

  4. goed gescoord meis, ik ga ongeveer wekelijks, de keren dat ik 2x per dag ging zijn er niet meer haha. Dat je iets unieks scoort voor weinig geeft een kick. Je brooddoos is een schatje !! xxx

Geef een reactie

